Имам клиент в Боровец, който иска да печати сметки на втори език, но само за чуждестранните клиенти. Ползва се само Touchsale (към момента и списък в него няма) и първото решение, което ми дойде на ум (макар и отчайващо грозно) беше да печатя сметките на втори език винаги и да имам 2 менюта, като на едното втория да си е български. Не е страшно за въвжедане (ще си го вкарам по "другия начин"), но очаквам сервитьорите да бъркат по-често, от колкото обещават
Дали ще е възможно да се появи опция "въпрос" за "език за печат на сметките" ?
ПС Като всички други - и този е в графата "ми аз на 16ти вечерта съм готов с менюто, на 17ти по обяд искам да отварям" ... да очаквам ли някакво решение по въпроса или в момента няма как да стане?
При използване на втори език
При използване на втори език
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...